• polski
  • English
  • Szok

    60 

    Kubek bez ucha Szok odpowiada na rzeczywistość.

    Dzięki niedorzeczności tabloidów zwrot „szok i niedowierzanie” jest dziś reakcją na wszystko. Im bardziej błahe zdarzenie, tym trafniej. Gdy rzeczywistość jest poważnie szokująca, trzeba szukać nowych słów. O tym też mamy kubki. Na przykład Złość albo niezwykle popularny ***** ***. Polecamy wszystkie. Kubek bez ucha Szok pasuje na co dzień. Trudno wyobrazić sobie lepszy do  scrollowania wiadomości przy porannej kawie.

    Pamiętajcie, że nasze wzory szybko znikają i bardzo rzadko wracają. Zachęcamy do nie odkładania decyzji na później.

     

    • Kolory: Czarny
    • Kolekcje: Emocje, Słowa

    3 w magazynie

    Dodaj do listy życzeń
    Dodaj do listy życzeń

    Autor: Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
    Zakupy za 150 PLN lub więcej to darmowa dostawa! (Polska)
    Zakupy za 300 PLN lub więcej to darmowa dostawa! (Niemcy i Czechy)

    Opis

    Kubek bez ucha Szok odpowiada na rzeczywistość.

    Słownikowo szok ma znaczenie raczej medyczne, mówi o silnej reakcji organizmu na negatywne zdarzenia, psychicznej lub fizycznej. Życiowo dawno złagodniał, za co odpowiadają tabloidy i młodzież. W tabloidach w swoim czasie popularny był tytuł „Szok i niedowierzanie” zapowiadający wiadomości o tym, że ktoś zmienił fryzurę, partnerkę lub partnera albo zrobił zakupy. To było tak niedorzeczne, że prędko – w ironicznym zabarwieniu – przedostało się do języka potocznego. „Szok i niedowierzanie” może być reakcją na wszystko. Im bardziej błahe zdarzenie, tym trafniej. Stąd wziął się popularny zwrot „w szoku”.

    Dziś, gdy rzeczywistość jest poważnie szokująca, trzeba szukać nowych słów. O tym też mamy kubki. Na przykład Złość albo niezwykle popularny ***** ***. Polecamy wszystkie. Kubek bez ucha Szok pasuje na co dzień. Trudno wyobrazić sobie lepszy do  scrollowania wiadomości przy porannej kawie.

    Pamiętajcie, że nasze wzory szybko znikają i bardzo rzadko wracają. Zachęcamy do nie odkładania decyzji na później.

     



    Exclusive products

    Special category of products